onsdag 25 juni 2008

Är så glad!

Spelade Wii nyss och har gått upp massa sen igår! :) Ska nog ta det med en nypa salt men ändå! ;) Trodde det visade fel så jag vägde mig på vanliga vågen... 55,5 Kg!!
Åt precis innan så det är nog mycket det....?
Var tvungen att ta kort för jag tror aldrig jag vägt så här mycket!!



Enlig Wii:n ska jag gå upp 1,4 Kg sen har jag normalt BMI.... det borde jag ju fixa på 2 månader?! Tog samma ''mål-gräns'' denna gång också, skrev inte in vad jag vill väga - utan så att BMI:t är bra.. efter det ska jag kämpa mig upp mot 60 Kg! :)

18,20 ska jag ha för att ha bra BMI! Man ser på min Mii-gubbe att ''jag'' inte alls är lika smal som när jag började!

Ni som undrar, om det nu är någon, så är den andra %:en hur jämn vikt man har - jag har alltså mer tyngd på min högra sida och lutar lite bakåt när jag står - fast det visste jag redan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yey!!! Hang in there. Jag vet att du klarar det!!!!!!!