måndag 23 juni 2008

Dag 267

Det va då ett himla upp och ner på våran våg... vet inte alls vad jag ska tro!

Jag har 2 dagar kvar på mitt mål på Wii Fit... tror knappast jag går upp 5 kg!! ;) Får nog förlänga det... kommer inte ihåg om jag skrev i att jag ville ha rätt BMI eller om jag tog något kilo extra. När jag skriver in mitt nya mål ska jag iallafall skriva i så jag har rätt BMI och så ska jag hålla det ett tag innan jag börja gå upp mer än det.

Läkaren ringde om mina provsvar i Torsdags.... Inga fel på sköldkörteln, så det är inte den som ställer till det så jag inte går upp i vikt... skönt!
Däremot såg mina gluten-prov inte så bra ut... de är 3 olika och 2 såg väl bra ut medan det 3e var sämre.. Så jag ska dit någon dag och ta nya, eftersom dessa prov ska visa antingen eller - 3 provsvar som visar bra eller 3 som visar dåligt.
Tänkte gå dit imorgon efter turen, om jag nu kommer ihåg det... glömde helt bort det idag. Så nu måste man vänta igen.... hatar att vänta! :(

- 53,8 Kg (52,1) +1,7
- 15,1 Fett (14,2) +0,9
- 61,9 Vatten (62,6) -0,7
- 38,9 Muskler (39,0) -0,1
- BMI 17.8 kg/m² (17,2) +0,6

Vågen blinkade på 54,0 sedan 53,9 och slutade på 53,8... men jag är nöjd ändå!

Enlig länken under ska jag väga 55,6 för att ha rätt BMI... känns ganska nära faktiskt! :)
Bara 1,8 Kg.... det är ju inte mycket alls - men svårt kan jag tala om.

http://www.bmidirekt.se/

Kollade på serien på 3an, verkade lite konstig... men intressant ändå!

Inga kommentarer: