måndag 9 juni 2008

Dag 253

Aaaj, (börjar bloggen med lite out of subject) vad jag har bränt mig idag. Ser riktigt rolig ut, funderade faktiskt på att ta kort och lägga ut här men jag ångrade mig, det är för pinsamt! ;)

Jobbar som sagt ute och efter jag va klar satt vi några ute och solade, dum som jag va så smörjde jag inte in mig och det får jag lida för nu... Mina överarmar bränns som 17... Ser ut som att jag har ett linne på mig.. bruna underarmar, röda överarmar och resten är typ ''vitt''.. :)
Vet inte vad som bränns mest, armarna eller halva låren.. jag har nämligen inte bara ''linne'' på mig utan shorts också.. haha! Halva låren nertill knäna är röda... och bara på framsidan (gäller armarna också) så det ser väldigt roligt ut. MÅSTE komma ihåg att smörja in mig även på jobbet, gör ju alltid det när jag solar här hemma... SKÄRPNING!

Fick panik idag, somnade på soffan och när jag vaknade och kollade mig i spegeln så hade jag en stor, brun fläck på näsan... såg riktigt otäck ut... Nu har jag fått cancer tänkte jag! :(
Men som tur är va det bara choklad..... gissa om jag blev lättad! Men efter idag kommer jag nog inte glömma att smörja in mig i första taget.... Undrar hur jag ska kunna sova inatt, ligger ju på magen och det bränns en massa på låren.. hmm....

Chokladen va faktiskt en ''chokladmjölk'' jag provade för första gången idag.. god men ganska dyr! http://www.gogreen.se/gogreen/se2.nsf/page.items.www/DE1C7699957141EEC1257262003D5DF9
Men jag kommer absolut köpa den igen... den va ljummen då jag provade och det va faktiskt gott, kan tänka mig att den är godare så än kall...?

Känner mig inte 100% frisk än från förkylningen men det är på väg.. Har inte spelat Wii Fit på ett tag eller gjort gummibands-övningarna.. vill känna mig 110% frisk innan!

På Fredag ska jag ringa lasarettet om mina provsvar... undrar vad som sägs? Ska även fråga om de skickar någon remiss än för jag har inte fått nån.. fast lasarettet är ju så snåla och skickar med B-post så då kan det ta tid..
Kommer ihåg en gubbe som kom ut å skällde på mig för att han inte fått sitt brev därifrån och nu hade de ringt och sagt att han får betala en massa för att han inte kom. Dagen efter kom hans brev, då kom han ut och bad mig om ursäkt för han förstod att det va hans fel.. :)

- 53,4 Kg (52,6) +0,8
- 14,1 Fett (13,5) +0,6
- 62,6 Vatten (63,1) -0,5
- 39,0 Muskler (39,2) -0,2
- BMI 17.6 kg/m² (17,4) +0,2

Är lat idag så det blir inga färger ö.h.t.... ;) Får göra extra färgglatt nästa gång!

http://www.bmidirekt.se/index.php?langd=174&vikt=53%2C4&id=355&imageField.x=0&imageField.y=0

Inga kommentarer: