måndag 16 juni 2008

Dag 260

Är sur på vågen som inte visar som jag vill... :(


- 52,1 Kg (53,4) -1,3
- 14,2 Fett (14,1) +0,1
- 62,6 Vatten (62,6) +-0
- 39,0 Muskler (39,0) +0,3
- BMI 17.2 kg/m² (17,6) -0,4

http://www.bmidirekt.se/

Har inget att skriva... ska iaf se det nya programmet som Tv3 ska visa på Torsdag. Då ska en smal och en ''mindre smal'' byta diet.... ska bli intressant å se!

På Torsdag ska läkaren ringa om mina provsvar för gluten, sköldkörteln å det där...
Har inte fått min remiss heller, ringde och frågade och det kunde dröja sa de... jaja!

Massage på Onsdag, längtar redan.. känner mig sååå stel, har därför inte börjat med ''gummibandet'' än... får se hur det känns efteråt. Men tror faktiskt jag börjar om igen 1 Juli - det blir lätt att komma ihåg för att se om det blir någon skillnad.

Inga kommentarer: