måndag 14 juli 2008

Dag 286

Har inte vägt mig nånting på länge.. känner mig så smal och lätt så det är inge idé.

Var till dietisten idag och beställde de kosttillskotten som jag tyckte mest om. Hon tog fram en lista och sa att ca 25 stycken kostar drygt 500... hmm, tänkte jag... ''Men, Landstinget betalar 70% så det blir drygt 130 kr du måste betala själv''... Lät lite bättre va? :)

Har inget mer att skriva så jag skriver alla smaker jag fick och vad jag tyckte och när jag drack de - de i färg har jag beställt hem och får om ca 1 vecka!
Tyvärr var det bara en smak av den sorten som ger mest som jag tyckte om.. inget att göra åt, sa hon.
Har fått hjärnsläpp och kommer inte ihåg om vi beställde alla goda eller ej... men de gula är iaf de jag VET att jag beställde!


2/7
ProvideXtra - Tomat = ÄCKLIGAST AV ALLA
Addera Plus - Citron/Vanilj = Ok... svullen, gasig, halsbränna

3/7
Addera - Frukt och bärsmak = God!
Resource - Vanilj = Ont i magen, svullen, huvudvärk

4/7
Addera Plus - Lingon/Tranbär = Ok... halsbränna
ProvideXtra - Äpple = God, eftersmak av nagellack

5/7
Fresubin - Choklad = God, halsbränna
Addera Plus - Exotisk smak = God, halsbränna

6/7
ProvideXtra - Körsbär = Sådär...
Resource - Aprikos = Sådär, svullen mage

7/7
Addera Plus - Rabarber/Jordgubb = God!
Addera - Citron/Fläder = God!

8/7
Fresubin - Smultron = Äcklig!
Addera Plus - Cola = God!

9/7
Addera - Päron = God!
ProvideXtra - Citron/Lime = Ok... besk eftersmak

10/7
Resource - Jordgubb = Ok...
Addera Plus - Nektarin = God!

11/7
ProvideXtra - Apelsin/Ananas = Äcklig
Addera - Äpple = God!

12/7
Reource - Skogsbär = God!
Addera Plus - Apelsin = God!

ProvideXtra - Svarta vinbär = Ok...
Addera Plus - Caffe Romano = Drack den aldrig pga utgåenda datum

Inga kommentarer: